اخبار اولین سرمربی اخراجی لیگ بیستم را در اخبار شامگاهی پیگیری کنید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۱۹- ۱۰:۰۴

پاسخ قاطعی به ترور دانشمند صنایع هسته‌ای و دفاعی کشورمان داده خواهد شد

در مراسم بزرگداشت شهید فخری زاده، فرمانده کل سپاه، خشم دشمن از این دانشمند شهید را نشانه از اوج تاثیر گذاری او دانست و به ملت ایران اطمینان داد، پاسخ قاطعی به ترور دانشمند صنایع هسته‌ای و دفاعی کشورمان داده خواهد شد.

همچنین در مراسم امضای دفتریادبود شهید فخری زاده با حضور جمعی از وابستگان نظامی در کشورمان، وزیر دفاع هشدار داد، اگر نهاد‌های بین المللی، ملت‌ها و دولت‌های جهان با قاطعیت این اقدام تروریستی را محکوم نکنند، تروریسم گسترش می‌یابد.

افتتاح ۱۷ طرح آب و برق در تهران، ایلام و گلستان از طریق ارتباط تصویری با حضور وزیر نیرو

بگفته آقای اردکانیان، با افتتاح این طرح‌ها به ۹۰ روستا آبرسانی شد و بیش از صد هزار نفر از روستاییان در این سه استان، به آب سالم و پایدار برای مصارف شرب و بهداشت دسترسی پیدا کردند.
 

تولید واگن‌های باری وابستگی به خارج نداریم

در مراسمی از فناوری چرخ منو بلوک و سیستم ترمز پنوماتیک واگن‌های باری با حضور وزیر راه رونمایی شد.

بگفته آقای اسلامی، صنعت ریلی کشور در تولید واگن‌های باری هیچ وابستگی به خارج ندارد.

همچنین از سامانه "جامع رونق و جهش تولید صنعت ریلی" هم رونمایی شد؛ هدف از راه اندازی این سامانه حمایت از تولیدات صنعت ریلی ساخت داخل و کاهش وابستگی به خارج اعلام شده است.

تایید حکم اعدام نیما زم به جرم ارتباط با سازمان‌های جاسوسی بیگانه

به گفته سخنگوی قوه قضائیه حکم اعدام نیما زم به جرم ارتباط با سازمان‌های جاسوسی بیگانه، اقدام علیه امنیت ملی و افساد فی الارض در دیوانعالی کشور تایید شده است.

آقای اسماعیلی همچنین اعلام کرد با پیگیری دستگاه قضا در ۴ ماه گذشته واگذاری ۶ شرکت لغو شده و با حکم هیات داوری به ارزش ۴۰ هزار میلیارد تومان به دولت بازگشته است.

قطعی شدن حکم مدیر عامل سابق بانک سرمایه که اخیرا به کشور برگردانده شده به ۱۲ سال حبس تعزیری و رسیدگی به پرونده ۱۰ کارمند گمرک به اتهام دریافت رشوه در یکی از استان‌های شمال غرب کشور و همچنین پیگیری ترور شهید فخری‌زاده در عرصه‌های داخلی و خارجی از دیگر خبر‌های امروز سخنگوی قوه قضائیه بود.
 

ضرورت نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی

رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با تاکید بر ضرورت نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، وزارت کشور را مامور کرد با مشارکت وزارتخانه‌های نفت، صنعت و بانک مرکزی ساز و کار اجرایی تامین و نوسازی این ناوگان را تدوین کند.

وزیر صنعت: هیچ صنفی حق ندارد سر خود قیمت‌ها را بالا ببرد

به گفته وزیر صنعت با تامین نهاده تولیدکنندگان گوشت و مرغ، قیمت مرغ تا چند روز آینده پایین‌تر می‌آید.

آقای رزم حسینی با تاکید بر اینکه با تصویب ستاد تنظیم بازار بدون هماهنگی با سازمان حمایت مصرف کنندگان هیچ صنفی حق افزایش قیمت ندارد گفت با شرکت‌های لبنیاتی که خودسرانه قیمت محصولات خود را بالا بردند برخورد قانونی می‌شود.

سارقانی که آنطرف آب آموزش دیدند؛ دستگیری بیش از ۲۸۰ زورگیر و مالخر

پلیس پایتخت اعلام کرد با اجرای ششمین مرحله از طرح کاشف پلیس آگاهی، ۲۸۱ مجرم سابقه دار، مالخر و زورگیر بازداشت شدند. پلیس اعلام کرد، مجرمان به ۳ هزار فقره سرقت اعتراف کردند و چند نفر از آنان برای سرقت، حتی خارج از کشور هم دوره دیده اند.
 

اولین سرمربی اخراجی لیگ بیستم؛ ​ منصوریان از هدایت تراکتور کنار گذاشته شد

با اعلام باشگاه فوتبال تراکتور تبریز، علیرضا منصوریان از هدایت این تیم برکنار شد. با این برکناری، منصوریان، به عنوان اولین سرمربی اخراجی لیگ بیستم لقب گرفت. تراکتور از ۵ بازی لیگ برتر خود، ۶ امتیاز گرفته و در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد.

وضعیت شکننده است؛ رئیس جمهور: رعایت کنید تا محدودیت‌های شدید کرونایی برنگردد

رئیس جمهور در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: برای جلوگیری از بازگشت شهر‌های با وضعیت شکننده و لب مرز نارنجی به قرمز، مراقبت شود تا دوباره ناگزیر به وضع محدودیت‌های شدید نشویم.
 

انتصاب امام جمعه بجنورد با حکم رهبر معظم انقلاب 

رهبر انقلاب در حکمی، حجت‌الاسلام حاج شیخ رضا نوری را به نمایندگی، ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امامت جمعه بجنورد منصوب کردند. ایشان در این حکم، با اشاره به حساسیت این استان مرزی، آزمون موفق مردم این خطه در حوادث مهم انقلاب و همگرائی برادران شیعه و سنی و قومیت‌های مختلف استان خراسان شمالی، بر مسئولیت سنگین نماینده جدید، ولی فقیه در این استان تاکید کردند.
 

مقابله با تروریسم و اشغالگران صهیونیست هدف مشترک  ایران و سوریه

در دیدار وزیر خارجه سوریه با رئیس جمهور کشورمان، آقای روحانی هدف اصلی از تروریسم و اعمال تحریم از سوی دولت‌های استکباری را، فشار بر ملت‌ها و دولت‌های قانونی و مستقل منطقه دانست و تاکید کرد: مقابله با تروریسم و اشغالگران صهیونیست هدف مشترک دو کشور است که تا نابودی تروریست‌ها مقاومت خواهند کرد.

در این دیدار، وزیر خارجه سوریه روابط تهران دمشق را ارزشمند و شرافتمندانه خواند و گفت: مردم سوریه هرگز فداکاری‌های شهید حاج قاسم سلیمانی را فراموش نخواهند کرد.

وزیر خارجه سوریه که در راس یک هیات عالیرتبه سیاسی-امنیتی به تهران آمد، امروز با دبیر شورای امنیت و وزیر دفاع کشورمان هم دیدار کرد.

تمایل ایتالیا به توسعه روابط و افزایش حجم تجارت با ایران

رئیس مجلس در دیدار سفیر ایتالیا در تهران، گفت: حجم مناسبات دو کشور متناسب با ظرفیت‌های موجود نیست و ایتالیا به عنوان عنصری فعال در اتحادیه اروپا، باید جلوی زورگویی آمریکا بایستد و روابط بانک‌ها و شرکت‌های ایرانی و ایتالیایی را برقرار کند. در این دیدار آقای جوزپه پرونه، از تمایل ایتالیا به توسعه روابط و افزایش حجم تجارت با ایران گفت.
 

بازارچه‌های مرزی باعث تقویت امنیت رفاه مرزنشینان ایران و پاکستان می شود

رئیس مجلس کشورمان همچنین در دیدار با سفیر پاکستان در تهران، با تاکید بر ظرفیت‌های اقتصادی دو کشورگفت: راه اندازی بازارچه‌های مرزی می‌تواند باعث تقویت امنیت رفاه مرزنشینان ایران و پاکستان شود.
 
در این دیدار سفیر پاکستان، ترور دکتر فخری زاده دانشمند صنایع هسته‌ای و دفاعی کشورمان را محکوم کرد و آن را خلاف همه هنجار‌های بین‌المللی دانست.
 

حذف چک در وجه حامل، از نظام بانکی؛ از شنبه

رئیس کل بانک مرکزی از مثبت شدن تراز تجاری خبر داد و گفت صادرات کشور به ۲۶ و نیم میلیارد و واردات به ۲۵ میلیارد دلار رسیده است. آقای همتی همچنین اعلام کرد از شنبه آینده چک در وجه حامل، از نظام بانکی حذف می‌شود.
 

آموزش و پرورش تنها مرجع صدور مجوز برای موسسات کنکور کارشناسی

با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، از این پس وزارت آموزش و پرورش تنها مرجع صدور مجوز برای موسسات کنکور کارشناسی در کشور است و رسانه‌ها موظفند همه فعالیت‌های تبلیغی موسسات آموزشی و کمک آموزشی بدون مجوز را متوقف کنند.
 

رقم خوبی برای حمایت از معلولان در لایحه بودجه سال آینده لحاظ شده است

سخنگوی دولت در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان و افتتاح همزمان ۴۶ طرح آموزش و پرورش استثنایی در سراسر کشور گفت، رقم خوبی برای اجرای قانون حمایت از معلولان در لایحه بودجه سال آینده پیش بینی شده است.

همچنین به مناسبت روز جهانی معلولان مراسم اهدای مسکن معلولان در نقاط مختلف کشور برگزار شد.

معارفه حجت الاسلام والمسلمین یوسف علی شکری، نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید

مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین یوسف علی شکری، نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور رئیس دفتر رهبرمعظم انقلاب برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی در این مراسم از زحمات مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی قدردانی کرد؛
 

اِورست قد کشید؛ نتیجه تازه‌ترین ارزیابی‌های ماهواره‌ای

محققان چین و نپال با اندازه گیری بلند‌ترین کوه دنیا نتیجه گرفتند که اورست حدود یک متر قد کشید. این تحقیق با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌های ماهواره ای، انجام شد.
 

پویش ملی کتابخوانی

در این روزگار کرونا زده نخبگان و نویسندگان به میدان آمده اند و با پیوستن به پویش ملی کتابخوانی تلاش می‌کنند مردم را با کتاب آشتی دهند.


 اخبار ورزشی/ وعده دولت برای خصوصی سازی به زودی محقق می شود 


وزیر اقتصاد با قدردانی از اقدامات وزیر ورزش برای خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ابراز امیدواری کرد وعده دولت دوازدهم برای خصوصی سازی به زودی عملیاتی و محقق شود.

محمدتقی حاتمی در مسابقات جهانی آنلاین پومسه یا اجرای فرم تکواندو به میزبانی دانمارک، مدال برنز رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال را از آن خود کرد .

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال محمود فکری سرمربی فعلی تیم استقلال و پیشین نساجی را به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به باشگاه نساجی محکوم کرد .

این کمیته همچنین شکایت باشگاه پرسپولیس از فسخ یکطرفه قرارداد شجاع خلیل زاده با این باشگاه و انتقالش به الریان قطر را در اختیار فیفا قرار داد .

آسیب دیدگی مهدی قایدی بازیکن تیم فوتبال استقلال در بازی  با نفت آبادان جدی نیست و می تواند برای تیمش در بازی‌های آینده به میدان برود .

ساسان خداپرست، سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه از سمت خود استعفا کرد .

اعضای تیم فوتبال ذوب آهن امروز آزمایش کرونا دادند و پنجشنبه هم این آزمایش را تکرار می‌کنند. با مشخص شدن جواب آزمایش‌ها تکلیف برگزاری دیدار این تیم با پرسپولیس مشخص خواهد شد .

یونس دلفی بازیکن ایرانی تیم فوتبال گریتسای کرواسی به دلیل پارگی کشاله ران تا نیم فصل دور از میادین خواهد بود .

دور رفت لیگ برتر وزنه برداری به میزبانی تیم فولاد خوزستان در اهواز آغاز می‌شود .

دور برگشت مرحله نخست لیگ برتر هندبال مردان در شیراز آغاز می‌شود.

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق برگزار شد. در این مرحله پنجشنبه بیجینگ گوان چین با اولسان هیوندای کره جنوبی و ویسل کوبه ژاپن با سوان سامسونگ کره جنوبی با هم مسابقه می‌دهند .

رود فن نیستلروی، ملی پوش اسبق هلند و باشگاه منچستریونایتد، دستیار فرانک دی بوئر سرمربی تیم ملی کشورش شد.

ساماردزیچ بازیکن لایپزیگ، در آستانه بازی مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا به دلیل ابتلا به ویروس کرونا راهی قرنطینه شد .

مارتینز ملی پوش اسپانیایی بایرن مونیخ به دلیل آسیب دیدگی در بازی مقابل لایپزیگ، تا پایان فصل از همراهی تیمش بازماند .

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی فوتبال عمان گفت: در حالی که از تیم‌های شباب الاهلی امارات، چین و کره جنوبی پیشنهاد دارم، اما به قراردادم با فدراسیون عمان تا سال ۲۰۲۲ پایبند هستم .

با اعلام کمیته بین‌المللی المپیک برای جلوگیری از گسترش کرونا در بازی‌های سال آینده توکیو، ورزشکاران ۵ روز قبل از مسابقه خود وارد دهکده بازی‌ها شده و ۲ روز پس از مسابقه باید خارج شوند .
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha