امروز: -
به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم محفل انس با قرآن و صبح خاطره با حضور سرهنگ هولاکو احمدیان فرمانده تیپ ۶۵ نیروهای ویژه واکنش سریع نزاجا و پیشکسوتان بازنشسته ارتش برگزار شد.
عکاس :زینب حمزه لویی
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۸
به گزارش گروه عکس خبرگزاری صدا و سیما : در این مراسم از پیشکسوتان مدعو سرهنگ بازنشسته ابراهیم سمندری و سروان بازنشسته اصغر باباکش اوغلی و از سربازان نمونه و دانش‌آموزان نمونه خانواده‌های رزمندگان تیپ ۶۵ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل شد .
 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عزیزان سلام/ چهارشنبه 12/08/1400
---
هولاکوی بچه گول بزن کیست؟؟؟!!!
---
این هولاکوی احمق منحرف مزدور با یک مشت مغلطه گویی و فلسفه بافیها پوچ ؛ جمعی از بچه های مسلمان نادان و خام سر خورده ی بی هدف را که از الف بای شناختهای سرنوشت ساز قرآن هیچ اطلاعی ندارند و نمی خواهند چیزی را از این شناختها بدانند هوا دار و فریفته ی مغلطه گوییهای خویش کرده است .
این نادانان بیچاره که به روی عظمت و نظم جهانی خداوند چشم بسته اند تنها فریفته ی چرندیات بی ربط و پوچ این احمق شده به هیچ اصل علمی که کاوش و پژوهش را سازمان دهی می کند باور ندارند.
این بچه های خام زود فریب با سرخوردگی از انبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل رایج باسم دین و مذهب با فرو رفتن در لجن زار به اصطلاح اندیشه های رنگ آمیزی شده ی این منحرف مزدور کلا حاضر نیستند هیچ مطلب مستدل علمی و عقلی روشنگر مخالف را ، از دانشمندانی که رویه ی ضد علمی این مزدور را می شناسند ، بخش بخش با دقت بخوانند و به تجزیه و تحلیل بگذارند.
فریفتگان اندیشه های بچه گول بزن هولاکوی مزدور با اعلام جنگ علیه خدا و قرآن حاضر نیستند در باره هربخشی از سخنان مخالفان که باب دلشان نیست حتی سئوال بکنند؟؟؟!!!
بچه های خام خوب توجه کنید!!! هولاکوی مزدور با انکار حقایق سرشت نشین شناختهای الهی اصیل دین داری و مذهب داری قرآن و با ابزار قرار دادن من در آوردیها و خرافات و جعلیات رایج بنام دین و مذهب با مغلطه گوییها خود و با پول مزدوری که از دشمنان دین توحیدی قرآن به جیب می زند شما را به سوی چه لجن زار متعفن چرندیات بظاهر علمی خود می کشاند؟؟؟ً!!!
بچه ها!!! با هدف خردگرای حفظ آینده ای روشن و خوب برای خود و بستگان خویش پیش از دچار عصبانیت شدن و پیش از رویگردانی از نوشته ی روشنگر انتقادی فوق این نوشته را جمله به جمله با دقت بخوانید و و در این جملات با ژرفا نگری بیاندیشید و برای آینده خود در این دنیای زود گذر ؛ نیک و با دقت به سخنان خداوند در شناختهای قرآن که در خانه های خود دارید با پرسشگری پیوسته تأمل کنید که بی تردید آسایش و آرامش و بهروزی در این دنیای زود گذر و در آخرت ابدی تنها در این تأمل و عمل پایندی به نتایج تأمل در این شناختها است
بچه ها با توکل به خداوند مهربان ؛ موفق و پاینده باشید و همیشه با اندیشه های خدا پسندانه سعادت آفرین حیات بخش زندگی کنید.
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha