معاون محیطزیست و خدمات شهری شهرداری قم:
لاستیکهای فرسوده قم به چرخه بازیافت برمی گردند
معاون محیطزیست و خدمات شهری شهرداری قم از آغاز به کار نخستین خط بازیافت لاستیکهای فرسوده با هدف کاهش آلودگیهای زیستمحیطی، حذف زوائد بصری و بازگرداندن مواد به چرخه مصرف، خبر داد.
۲۲ خرداد ۱۴۰۵ ۱۰:۵۹