پخش زنده
امروز: -
نماینده ولی فقیه در استان در جشن عید غدیر در جمع کارکنان صدا و سیمای قزوین، پاسداشت این عید بزرگ را عمل به پیام ولایت دانست و گفت: مردم در شبهای حماسی حضور، جلوهای از ولایت مداری را به نمایش گذاشتند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام والمسلمین مظفری نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با اشاره به استمرار حضور شبانه مردم در خیابان ها برای تجدید بیعت با رهبری گفت: این حضور دقیقاً در راستای پاسداشت غدیر و عمل به پیام غدیر است؛ چرا که پیام غدیر چیزی جز این نیست که نظام اسلامی باید با محوریت اهلبیت(ع) شکل بگیرد.
وی افزود: حضور حماسی مردم در حدود ۱۰۰ شب گذشته نیز تنها برای همین بوده که محوریت ولایت را برای نظام مقدس خود حفظ کنند.
به گفته امام جمعه قزوین؛ مردم امروز بهخوبی درک کردهاند که مدیون ولایتاند و حاضرند تا پای جان، پای ولایت بمانند.